Pehmed ja karvased

Kuidas 3d modelleerida karvast jänest või kaunistada pühademuna?

Lihavõtete eel teeme tutvust erinevate materjalide ja tekstuuride loomisega, et saaks modelleerida pehmeid ja karvaseid pühadetegelasi. Kasutame selleks Blender programmi, mis on vabavaraline tarkvara, mida kasutati ka Oscariga auhinnatud “Flow” filmi loomisel.

3D modelleerimine Blenderis on põnev ja kasulik oskus, mida saab vabavarlise programmiga ka hiljem kodus edasi õppida ja oma oskusi arendada.

Kursusel kasutame Animakooli arvuteid, kuid võimalik on osaleda ka enda sülearvutiga. Oma sülearvutiga osalemise eelduseks on see, et arvutil on peal toimiv Blender programm. Palun andke eelnevalt teada, kui osalete kursusel oma arvutiga, sest see annab võimaluse kellelgi teisel veel kursusele tulla.

Kursuse eesmärgid:

  • Anda lastele põhiteadmised ja oskused 3D modelleerimisest ja animatsioonist.
  • Arendada laste tehnilist ja kunstilist võimekust digitaalses keskkonnas.
  • Pakkuda lõbusat ja harivat kogemust, mis innustab loovust ja tehnilist mõtlemist.

 

Kursusele ootame alates 10-aastaseid lapsi.
Kursuse tasu on 65 eurot.
Hind sisaldab kõiki materjale, tehnikat ja juhendamist.
Kursusel on meie poolt 7 arvutiga varustatud töökohta.

Põhijuhendaja: Erik Alunurm
LÜHIKursuste eest tasumine
Tasuda on võimalik pangalingiga või arve alusel (saadame e-mailile).
 
Soodustused:
  • Registreerides ühest perest kaks last kumbki ühele kursusele – soodustus 5%
  • Registreerides ühest perest rohkem kui kaks last kursustele – soodustus 10%
  • Registreerides ühe õpilase kahele kursusele – soodustus 5%
  • Registreerides ühe õpilase rohkem kui kahele kursusele – soodustus 10%
  • Lasterikaste või puudust kannatavate perede lapsed – soodustus 15%
 
Soodustuse saamiseks vali arve alusel tasumine ning kirjuta soodustuse põhjendus kommentaari lahtrisse.

Toeta Animakooli

Iga Teie lisatoetus on meie jaoks väga oluline!
Selle abil saame panustada enam oma õppevahendite kaasajastamisse.